فيه حاجه اسمها قسمه ونصيب وهما لو ليهم نصيب فى بعض محدش يقدر يفرقهم

ألسلام عليكم
انا طالب فى اخر سنه فى الكليه 21 سنه من حوالى 5 شهور اعجبت ببنت وحبتها جدا هيا اصغر منى بسنه وفى نفس كليتى (كليه قمه) مليش اى تجارب سابقه
وكنت حاطط فى اعتبارى ان اللى هحبها هتقدملها واتجوزها وتكون هيا اول واحده فى حياتى انا مليش فى اللف والدوران
المهم خلتها ماشيه هيا وصاحبتها ووقفتها روحت قولتلها انى معجب بيها وانى هتقدملها بس لما اخلص كليه وهيا كانت مكسوفه جدا
اول لما قولتها قالتلى انا مليش فى الكلام ده قولتلها طيب اسمعينى للاخر
وفضلت واقفه تسمع ومتكلمتش خالص (هيا محترمه جدا وملهاش فى اى كلام من اى نوع)قولتلها فكرى
وهاخد منك الرد لظروف ما ماقدرتش اقابلها تانى لاننا كنا فى فتره الاجازه بعدها بيوم قولت اكلمها على الفيس مردتش عليا
كلمت واحد صاحبى عارف صاحبتها اللى كانت واقفه معاها قولته يشوف ايه
اللى حصل قالى صاحبتها قالت انها خايفه جدا وملهاش فى الكلام ده خالص وهيا خايفه تفتح الرساله تقراها
المهم فجاءه لقيت البنت دخلت تقولى ازاى تكلم حد عنى وتعملى سمعه
وهزقتنى بمعنى اصح وعملتلى بلوك بعديها بفتره كلمتها بشكل غير مباشر عن طريق الاسك
قولتلها لو واحد معجب بواحد وكلمها وهيا صدته بمعنى اصح عرفتها ان انا يعنى اللى بسال قولتها يبعد
عنها ولا يحاول تانى قالتلى يبعد عنها لحد ما يبقى قد المسؤليه بنات الناس مش لعبه قولتلها هو كان عايزها تستناه لحد لما يخلص كليه قالتلى مفيش حاجه اسمها تستناه
فيه حاجه اسمها قسمه ونصيب وهما لو ليهم نصيب فى بعض محدش يقدر يفرقهم عن بعض وقفلت الاكونت بتاع الاسك بتاعها
المهم بعديها ب شهرين بدانا الكليه ومقدرتش اسكت بردو قولت يمكن عايزانى اخش البيت من بابه
روحت قولت لاهلى رحبو جدا لانهم عارفين انا مليش فى اللوع والكلام الفاضى خالص وحسو انى بحبها بجد
قالولى اسال عليها وهاتلنا بعض المعلومات علشان نسال على اهلها سالت زميلتها اللى كانت معاها عنها قالت انا مش هقدر اقول اى حاجه الا
لما استأذنها راحت قالتلها (ردت عليها وقالتلها قوليه هيا شايفه اخ محترم جدا بس هيا مبتفكرش فى الخطوبه والحاجات دى دلوقتى مش بتفكر غير فى دراستها وبس)انا دلوقتى
مش عارف اعمل ايه هل انا كده مش فى دماغها وفيه حد تانى فى حياتها بس مش قادره تقول ولا هيا زى ما بتقول مبتفكرش فى الحاجات دى دلوقتى
مع العلم ان نظراتها فى الوقت الحالى فى الكليه ساعات بنبص لبعض اوى وساعات اول لما ابصلها تدير وشها
انا مش عارف اكبر دماغى منها ولا احاول تانى ولا استنى لحد لما اخلص واحاول تانى بس خايف اكون بربط نفسى وانا مش فى دماغها