شاب 29 سنه ماليش اى تجارب مع النساء

انا شاب وعندي 29 سنة وليس لي اي تجارب نسائي خاصة لكن تعرفت علي زمايل في الجامعه وايضآ اقارب اقاربي لكن اول ماكتشف انها مش هتنفع ليا بتجة اليها مباشرة واقولها ودة حصل اكتر مرة ومنهم فائقات الجمال اقسم بالله ... ولكن لا أحب ان اخادع احد المهم كان يعرض علي بطريقة غير شرعية اني اكون مع واحدة ويعني الشيطان تلاتنا عشان ماينفعش ان يكون في السن دة ولسة حتي معرفتش اي حاجة عن الحاجات دية لدرجة ان في مرة واحد تطاول معي في الحديث عن اني لا أحب الستات ويرمي الي اشياء اخري رغم سفري لأماكن كان مغرية كششرم والغردقة و..و...و... المهم وقعت مع واحدة في الشغل ... في المكتب اللي جنمبي .....عرفتني واتكلمت معايا وخدنا ع بعض وهزار لغاية لما حصل موقف معاها ورد فعلي معاها اختلف فهي استغربت من رد لفعل .... هو يعني كانت الحاجة دية تعبيرآ عن حبها وكانت بوسة في الخد بدون رد فعل مني .... هي مستنية اي رد فعل لكن سيبتها ومشيت وللعلم هي بنت جميلة شكلآ وقالتلي انا اول مرة اشوف واحد زيك .... الحديث مع بعض كتر بنتكلم مع بعض للصبح بالساعات وكنا نتكلم ع حس الاصدقاء ثم قالت لي انها تحبني رغم انها كان مكتوب كتابها قبل كدة لكنها مدخلتش .... طبعآ انا اخذت وقت عشان افكر ازاي اقولها رفضي دون احراجهل .. ولما زاد كلامها قولتلها اللي بفكر فيها ع الاقل لازم تكون اسننها متحدش جنمب اسم واحد قبل كدة .... لو خطوبية ماشي ... خصوصآ انها قعدت سنتين مكتوب كتابها ع ابن عمها .... دلوقتي حصل تغير 180 درجة ...طلبت مني انها تكون معايا بدون اي ورق او جواز .... سألتها لية .... قالتلي انت خايف ... قالتلي انا مش عاية حاجة منك خالص غيثر انك تبقي معايا اليوم واي يوم تاني تحددة .... لو شايفة حرام اكتب ورقتين عرفي وخليهم معاك .... قالتلي انا مش فارقة عرفي ولا مش عرفي ؟؟؟؟؟
انا عارف ان هيبقي في ردود تريقة وردود اخري تقولي انت مستني اية نفض وخلاص .... ياريت اللي يرد يرد رد عقلاني