متزوجه من 8 سنين

اتجوزت من تمن سنين هو كان يبدو انه متدين لدرجه أننا فكرت ويوم الخطوبة ماوافقش انه يلبسني الدبله اتخطبنا ٥ شهور زارنا فيهم ٣ مرات وأتجوزنا ويوم الفرح. اكتشفت انه بيسب بالدين وطبعا ألفاظ من أقذر ما يكون االمهم من تالت يوم جواز ابتدأت المشاكل والله ما عارفه ايه السبب لحد دلوءتي وبعد شهر من الجواز سافر بلد عربي وسافر وانا بعدها طلعت حامل طبعا زعل اول ماعرف ورجع عشان يخلص أراقه واكتشفت انه لما سافر عمل علاقه مع بنت عمه واتفق معاها كلمت أبوه ووقف له والموضوع باظ وطبعا مع العلم انه معاه دبلوم وانا معايا بكالوريوس وكل الي يشوفه بالبلدي كده يقولي أنا قلت جوزك هيكون حلو زيك وسافر تاني وطبعا المشاكل مستمره لو رن عليا وكنت في الحمام مثلا الدنيا تتقلب ولو بعت رساله وموصلتش أتبهدل واتشتم. من كتر المشاكل والنكد ولدت في آخر السابع توأم واتوفوا. بعد عشرين يوم وبرضه مشاكل وانا ساكته والله ولا برد عليه ويسوء فيها المهم سافرت له ومكنش عاوز يخلف تاني لانه كان عاوزني اشتغل وياخد فلوسي خالص المهم حملت كان مصمم أننا انزله طبعا قلتله لا اول شهرين في الحمل خصام غير انه من قبل ما احمل ممنوع أنام جنبه وأقوله كده مينفعش يقول مش بعرف أنام جنب حد ينام في الصاله هو كده حتي لو الشقه خمسين اوضه ينام في الصاله وممنوع ادخل حمام وهو نايم أو مطبخ والله ساعات مقدرش أمسك نفسي وادخل يقوم يسب لي ميت دين وانا ساكته مش بتكلم وتعبت جداً خصوصا من موضوع الحمام غير مفيش خروج ممنوع اقعد عالنت ممنوع أكلم الجيران كل حاجه طبيعيه ممنوعة وانا ساكته لأني لوحدي في الغربه أخاف يعمل فيا حاجه وولدت أبني طبعا المشاكل زادت بسبب عياط الولد ضربني ونزلني مصر وأهلي قالولي مترجعيش ورجعت قال أسف ومش هعمل كده تاني وطبعا ديل الكلب أنا فضلت ساكته ست سنين مش برد عليه وبعدين فاض بيا وبدأت ارد عليه ويشتمني ولما رديت عليه بقا يسكت وميردش عليا وبدا انه يدور علي ست خليجية غنيه تكون كبيره في السن ويكون عندها فلوس عشان يتجوزها وتصرف عليه وميشتغلش لانه هو أصلا مش متعود انه يشتغل وأخواته كلهم عاطلين وأبوه كان مسافر وقعد وهو لسه شاب بس عنده فلوس وكل ما اكتشف انه بيكلم واحده أخد رقمها وأكملها وطبعا يبهدل الدنيا وطبعا أهانه وضرب وشتيمته لا ويسب لنا بالدين ويروح المسجد. يصلي هو إنسان معقد من نفسه ومن شكله ومن تعليمه والله عمري ما جبت سيره التعليم أبدا وطبعا ابنه بيترعب منه ولما يبكون في البيت بيسءلني هيمشي امتا المهم هو بيدور علي الست العجوزة الي يتجوزها وانا خلااااااص جبت أخري نزلت مصر وقررت أننا خلاص هسيبه ورفعت طلاق للضرر ونفقه للولد واتحكم لي ب ٣٥٠ جنيه وده عشان معنديش مفردات مرتبه مش عارفه اعمل ايه.