مش قارده اسيبه انا بعشقه ......مش عارفه اتصرف

انا بحب واحد بقالي 3 سنين والمفروض هو كمان بيحبني هو بيقول كده بس هو وراني القهر كله من يوم ماعرفته عرفت انه كان بيحب واحده وكان لسه بيكلمها بعد ماكلمني ب3 شهور وانا معرفش احسبه بيحبني انا بس بعد كده انا اكتشفت ولما واجهته قالي انا بكلمها كده عشان مش عارف اجرحها واسيبها عشان هو بقالو معاها سنتين قبلي
وبعد كده انا وهي عرفنا الحكايه وكلمنا بعض المهم هي حاليا متزوجه وانا مقدرتش ابعد عنه هو لما انا عرفت قولتله متكلمنيش وهو فلا مكلمنيش ولا قالي لا ولا اتحايل عليا ولا فكر يصالحني بس انا مقدرتش ابعد عنه كلمته انا وقولتله مش قادره اسيبك طبعا هو مكنش مصدق نفسه لانه خاني وكنت اقعداعيط ف التليفون وهو يضحك ع فيلم ويضحك مع اهله ويقولي متكلمنيش تاني لو سمحتي ويعاملتي باستهزاء جامد وانا اقعد اتحايل عليه من حبي فيه
بعد كده لما يزهق يرضي يصالحني يقولي انا بحب بس كنت بعاقبك عشان متغلطيش تاني انا كنت بحس انه نفسه يسيبني بعد كده فضلنا كتير ع كده يهزقني ويخاصمني بكذا يوم ويشتمني وانا اتحايل عليه ومن كتر الجفا زهقت واتعودت بس مكنتش بقدر ابعد عنه
هو عائلته كلها عارفاني وعائلتي كلها عرفته الا بابا لانه متقدمليش لحد الان بقعد اتحاااايل عليا عشان يتقدملي وهو يقولي مش بايدي عشان الجيش مع ان اقاربه خاطبين عيالي عمتي ومعندهمش لا شقه ولا شغله بس بيحبوهم بجد وانا متقدمليش لحد دلوقت وهو عنده شقه وف جيش
دلوقت هو شكاك جداااا وعمال يقولي انتي بترودي علي ولاد وانا والله بحافظ عليه اكتر من نفسي وبحطه قدام عيني طول الوقت
شتمني وقالي انتي كدابه وخاينه وممكن بسهوله تكلمي اي حد انا زهقت وتعبت ومستحملي بقالي 3 سنين وبحافظ عليه وه اصلا بعيد عني ومش مراعي كل دا
نفسي انسي واسيبه عشان عارفه انها هتبقي بالطريقه دي حوازة فاشله كلها شك وغيره
مع العلم انه حنين عليا جدا وبيعاملني مراته مش حبيبته وبس ووقت ما يكون كويس بيبي احن انسان ف الدنيا ولو طال يجيبلي نجمه من السما
بس برده معني كده انه ممكن لو اي حد قاله عني اي كلمه يصدقها لانه مش واثق فيا
وانا مش قارده اسيبه انا بعشقه ......مش عارفه اتصرف