مشكلتي غريبه وجديده شويه مش شبه باقي المشاكل

انا شاب عندي 31 سنه ومن زماان كنت بعمل كل حاجه بعقلي وبس يعني كنت عندي 25 سنه وكنت مدير شركه ومتجوز كمان الحمد لله .واكيد كان جوازي بالعقل هوا. كمان اه كان عندي شويه تجارب وعلاقات قبل ما اتجوز بس لما قررت قبل ما اتجوز نهيت كل وقعدت علي الوضع ده كمان لمده سنه بعد الجواز وانا بحاول ابقي محترم وبحاول احب مراتي لاكن للاسف فشلت اني احبها وافضل مخلص ومحترم ورجعت اوسخ من قبل الجواز سالت نفسي كتير انا ليه حالتي انتكست كدا لاقيت اسباب كتير من ضمنها اني معرفتش احب مراتي لاني حسيت عمري كله حيعدي واناعاوز اعمل كل حاجه بعقلي بس مش كل حاجه فيا حتسمع كلامي وكمان مراتي كانت روتينيه وكئيبه اوي ونكديه جدااا .المهم مع الوقت بعد الجواز بقي عندي اعتقاد ان انا اصلاا الي رمرام وان حالي عمره ما حنصلح ومن سنه ونصف قابلت وحده وحبيتها جداا وابتديت انضف علي اديها وبطلت موضوع العلاقات المتعدده الي كنت فيه وابتديت احس بالحب واني بني ادم ومش كل حاجه ممكن اتحكم فيها بعقلي المهم وفي التوقيت ده مراتي عرفت بعلاقتي التانيه وضربت كرسي في الكلوب زي ما بيقولو ابتدت تسيح علي الموضوع علي انه خيانه مع اني صارحتها اني متجوزها وانها زوجتي التانيه وابتديت اشوف من مراتي انتقام عمري ما سمعت عنه في اي فيلم حتي من قله ادب وفرجه الناس وشرشحه المشكله اني مش حقدر اطلقها لاني عندي منها طفلين بحبهم جداا ونفسي اردلها الي عملته معايا ما تتخيلوش حجم الشر الي بقت فيه ومش فهمه حاجه غير الانتقام باوسخ صوره اه هيا ليها حق تزعل علشان اتجوزت عليا بس الي عملته ده كان ميجيش في بال بنادمين .عاوز اردلها الي عملته مغير ما اخسر عيالي خصوصاا انها مؤخراا بقت بتقول لهم ابوكم مات وكلام كده عاوز رايكم .ملاحظه انا عارف اني مش ملاك بس هيا دي الدنيا
مشكلتي غريبه وجديده شويه مش شبه باقي المشاكل انا شاب عندي 31 سنه ومن زماان كنت بعمل كل حاجه بعقلي وبس يعني كنت عندي 25 سنه وكنت مدير شركه ومتجوز كمان الحمد لله .واكيد كان جوازي بالعقل هوا. كمان اه كان عندي شويه تجارب وعلاقات قبل ما اتجوز بس لما قررت قبل ما اتجوز نهيت كل وقعدت علي الوضع ده كمان لمده سنه بعد الجواز وانا بحاول ابقي محترم وبحاول احب مراتي لاكن للاسف فشلت اني احبها وافضل مخلص ومحترم ورجعت اوسخ من قبل الجواز سالت نفسي كتير انا ليه حالتي انتكست كدا لاقيت اسباب كتير من ضمنها اني معرفتش احب مراتي لاني حسيت عمري كله حيعدي واناعاوز اعمل كل حاجه بعقلي بس مش كل حاجه فيا حتسمع كلامي وكمان مراتي كانت روتينيه وكئيبه اوي ونكديه جدااا .المهم مع الوقت بعد الجواز بقي عندي اعتقاد ان انا اصلاا الي رمرام وان حالي عمره ما حنصلح ومن سنه ونصف قابلت وحده وحبيتها جداا وابتديت انضف علي اديها وبطلت موضوع العلاقات المتعدده الي كنت فيه وابتديت احس بالحب واني بني ادم ومش كل حاجه ممكن اتحكم فيها بعقلي المهم وفي التوقيت ده مراتي عرفت بعلاقتي التانيه وضربت كرسي في الكلوب زي ما بيقولو ابتدت تسيح علي الموضوع علي انه خيانه مع اني صارحتها اني متجوزها وانها زوجتي التانيه وابتديت اشوف من مراتي انتقام عمري ما سمعت عنه في اي فيلم حتي من قله ادب وفرجه الناس وشرشحه المشكله اني مش حقدر اطلقها لاني عندي منها طفلين بحبهم جداا ونفسي اردلها الي عملته معايا ما تتخيلوش حجم الشر الي بقت فيه ومش فهمه حاجه غير الانتقام باوسخ صوره اه هيا ليها حق تزعل علشان اتجوزت عليا بس الي عملته ده كان ميجيش في بال بنادمين .عاوز اردلها الي عملته مغير ما اخسر عيالي خصوصاا انها مؤخراا بقت بتقول لهم ابوكم مات وكلام كده عاوز رايكم .ملاحظه انا عارف اني مش ملاك بس هيا دي الدنيا