الحب ايام الثانوى

حبيت واحد اكبر مني بسنة في فترة الثانوي
اه حب مراهقه بس بالنسبالي مكانش كدا
هو كان شخص محترم جدا و لما دخل كلية بطلنا نتكلم عشان حرام وكنا اصحاب بس وقتها لما جيت ادخل كلية قلي انو هو معجب بيا وانهوا مش عايز نتصاحب بس عايزني اكون عارفه عشان متعلقش بحد في مصر وقلي انو هيكلم اهلو اخر سنه ليه ف الكليه يجي يخطبني
وكنا بنطمن ع بعض كل فتره ف الامتحانات بس او كدا
المهم بعد اول ترم عدا كلم صحبتي وقالها قوليلها تنسى كل حاجه وقفل فيسو وكل خاجه تربطو بيا
ومبنتقابلش ف الشارع غير كل فين وفين عشان احنا ف كليات مختلفه
المهم عدت السنين وانا فعلا كنت بموت لاني حبيتو جداا وكنت محترمه ادبو وخوفو عليا حتى من نفسو
دلواتي اتا في ٣ سنه عدت سنتين يعني ومازلت مشلتهوش كلية من دماغي ولو شفته بالصدفه بتلخبط وبروح البيت اعيط
ايا كان دل كلو ولا اي حاجه
انا كنت بس بحاول اوضح موقفي منو
المشكله دلواتي انو ليه اخ اكبر مني ب ٥ سنيين
محترم وكل حاجه حلوه واحنا اهلنا اصحاب اصلا
واخوه عايز يتقدملي هو يعرفني معرفه سطحيه بس
انا مش عارفه اعمل ايه
هل انسا كل حاجه وادي اخوه فرصه
ولا ارفضو من قبل اي حاجه مع انها هتكون صعبه بسبب اهلي لانو ميترفضش
ولا اصارحو بالي كان بيني وبين اخوه فيمشي وخلاص